ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

 

Ατμοποιητές: Εγγύηση καλής λειτουργίας κατα την παραλαβή και προέλεγχος (D.O.A.).

Μπαταρίες: 3 μήνες απο την ημέρα αγοράς.

Ηλεκτρονικά MOD – συσκευές μεταβλητής/σταθερής τάσης, εγγύηση 6 μηνων Η εγγύηση δεν καλύπτει σπάσιμο, υγρασία, σπειρώματα και κινητά μέρη (κουμπί).

Μπαταρίες επαναφορτιζόμενες σε εξωτερικό φορτιστή, εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή (DOA – Dead On Arrival).

Συσκευές με ενσωματομενο ατμοποιητή (εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή/ DOA – Dead On Arrival).

Φορτιστές: 6 μήνες απο την ημέρα αγοράς.

Φορτιστής eGo-USB και φορτιστής αυτοκινήτου, εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή (DOA – Dead On Arrival).

Φορτιστής τοίχου (220Volts – to – USB), καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας 30 ημερών. Η εγγύηση δεν καλύπτει σπάσιμο και υγρασία.


Πριν διαβάσετε τους όρους εγγύησης θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι τα προϊόντα ατμισης είναι αναλώσιμα.Οι ηλεκτρονικές συσκευές (συσκευες ατμισης & ανταλλακτικά) που διατίθενται από το κατάστημα μας είναι ευαίσθητα προϊόντα.

Χρησιμοποιήστε τις με προσοχή. Μην τοποθετείτε τις συσκευές στις τσέπες σας και προστατεύστε τις από πτώσεις. Η τοποθέτηση τους μαζί με αιχμηρά αντικείμενα μπορεί να προκαλέσει φθορές στο χρώμα της συσκευής σας. Σας συνιστούμε να διαβάστε με προσοχή τις οδηγίες χρήσεως πριν την πρώτη χρήση.

Σε καμία περίπτωση μην προσπαθήσετε να ανοίξετε η να αποσυναρμολογήσετε τον ατμοποιητή ή την συσκευή. Κάτι τέτοιο οδηγεί σε αυτόματη ακύρωση της εγγύησης.

Κάθε ελαττωματική συσκευή στην διάρκεια της εγγύησης αντικαθίσταται. Το κατάστημα μας δεσμεύεται να σας αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν μετά από έλεγχο του, απο το τεχνικο μας τμημα με ενα νεο και ιδιο προιον. Η διαρκεια του τεχνικου ελεγχου ειναι 2-7 εργασιμες. Κατα την διαρκεια του τεχνικου ελεγχου ΔΕΝ παρεχεται συσκευη αντικαταστασης. Για λογους υγιεινης και ασφαλειας δεν δεχομαστε επιστροφες προιοντων που ανηκουν στις κατηγοριες των υγρων ατμισης, επιστομια/drip tips καθως και ατμοποιητες και tank που εχουν χρησιμοποιηθει.

Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με άλλο προϊόν περαν της αγορας ουτε και επιστρεφονται χρηματα. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν εσάς, όπως επίσης και τα έξοδα αποστολής (σε περιπτωση αποστολης) του νέου αντικατεστημένου προϊόντος.

Σε περιπτωση που ταξιδεψετε με αεροπλανο αφαιρεστε τον ατμοποιητη απο την συσκευη σας και αποθηκευστε τον ατμοποιητη χωρις υγρο ατμισης. Υπαρχει κινδυνος διαροης. Το ιδιο ισχυει για μεγαλα υψομετρα.

Για να ισχύει η εγγύηση πρέπει μαζί με το επιστρεφόμενο εξάρτημα να μας προσκομίσετε και αντίγραφο της απόδειξης αγοράς. Η εγγυηση της συσκευης ειναι αθροιστικη και μετα την αντικατασταση της συσκευης. Δεν ανανεωνεται το χρονικο πλαισιο κατα την αντικατασταση.

Η εταιρεια δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει προϊόντα:

1. Λόγω της αποτυχίας συμμόρφωσης με τις οδηγίες χρήσης σύμφωνα με το σχετικό εγχειρίδιο χρήστη ή η ζημία οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος,

2. Λόγω της τοποθέτησης του προϊόντος σε περιβάλλοντα με υπερβολικά υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες,

3. Για λογους πτωσης, βροχής, βύθισης η καθαρισμου σε νερό, συμπύκνωσης, διάβρωσης, ή ξένων στοιχείων που κατέβαλαν τη συσκευή η εξάρτημα αυτής.

4. Ραγισμένα ή εμφανίζοντα σπάσιμο ή σημαδι πτωσης στο εξωτερικό περίβλημα ή ζημία στην πλακέτα,

5. Αποσυναρμολογούμενα εξ ιδίου του χρήστη, ή φέροντα ανταλλακτικό μη γνήσιο (ως μη γνήσιο θεωρείται κάθε ανταλλακτικό η εξάρτημα άλλου κατασκευαστή). Επιδιόρθωση η οποία ολοκληρώθηκε χωρίς την εξουσιοδότηση του αρχικού κατασκευαστή θεωρείται αποσυναρμολόγηση εξ ιδίου του χρήστη,

6. Καλυμμένα με καινούργιες ετικέτες ή φέρουν μη γνήσια "Αυτοκόλλητη ετικέτα αναγνώρισης της εγγύησης" ή είναι φθαρμένα καθιστώντας την ημερομηνία λήξης της εγγύησης πάνω στο προϊόν μη αναγνωρίσιμη,

7. Λόγω φυσικών καταστροφών ή άλλων αναπόφευκτων εξωτερικών δυνάμεων

8. Λόγω της ανεπαρκούς συσκευασίας κατά την αποστολής τους για ελεγχο/αντικατασταση,

Η όποια εγγύηση δεν καλύπτει φθορές στο χρώμα της συσκευής, η μέρος αυτής.

Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να συσκευαστεί σωστά. Δέματα ή φάκελοι που μας επιστρέφονται σε κακή κατάσταση δεν θα γίνονται δεκτοί.

Εγγυηση D.O.A.

Όταν ένα προϊόν ειναι προβληματικο κατά την παραλαβή.

Για να ισχύσει η εγγύηση D.O.A πρέπει μέσα σε 1 (μια) ημερολογιακη ημερα από την παραλαβή να μας γνωστοποιήσετε τηλεφωνικά την βλάβη του προϊόντος και να επιστραφει μαζι με την αρχικη του συσκευασια. Σε περιπτωση ατμοποιητων πρεπει να μην εχει γινει χρηση υγρου ατμισης.

Καλύπτονται οι εξής περιπτώσεις :

Περιορισμένη εγγύηση συγκεκριμένου χρόνου

Η εγγύηση αυτή καλύπτει ημερολογιακά τις συγκεκριμένες ημέρες, με ημέρα έναρξης ισχύος την ημέρα αποστολής και τιμολογισης του προϊόντος.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Για να μας επιστρέψετε προϊόντα που παραλάβετε, αλλά αποφασίσατε να μην ολοκληρώσετε την αγορά τους πρέπει να ισχύουν τα κάτωθι :Να μην έχουν παρέλθει περισσότερες από 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.H συσκευασία των προϊόντων δεν πρέπει να έχει ανοιχθεί και πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.Εφόσον τα παραπάνω ισχύουν, Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα με όποιο τρόπο επιθυμείτε.Παρακαλώ σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής/παραλαβής/αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.